Paljon on tapahtunut tässä enemmän ja luultavasti vielä vähemmän merkittävää. Olen mm. uhrannut aikaa ystävän iloiseen perhetapahtumaan, hoitanut lapsiaan ja tehnyt ristiäisiin tarjottavaa. On muuten mielenkiintoista kuljettaa kahta täytekakkua ja kahta isoa voileipäkakkua autolla hellettä vastaan kilpaillen. Vielä kun loppumatkasta päädyin routavaurioista kärsineelle maalaistielle en voinut kuin hysteerisestä nauraa kakkujen huojuessa kuopissa ja mutkissa.
Uudessa työpaikassa asiat ovat sujuneet toistaiseksi kohtalaisella menestyksellä. Olen saanut heti sielunkumppanin eräästä työkaveristakin. Tein myös erään tärkeän päätöksen: Ei enää tupakkaa työajalla. Päätöksen myötä olen siis onnistunut vähentämään tupakointiani merkittävästi. Kärsin muuten taas kuolonkorinasta ja yskin keuhkojani ulkoilmoille. Tupakoinnin hillitseminen on senkin puolesta ollut siis erittäin helppoa.
Tulevana perjantaina Kiilto on luvannut matkata tänne Etelä-Suomeen. Varojen puutteessa, mutta alkoholinhimossa päätimme järjestää illanistujaiset vanhojen koulukavereiden ja vähän muidenkin kutsuvieraiden merkeissä. Saa nähdä kuinka käy.. Viimeisin alkoholinvaikutuksen alaisena olemiseni päättyi siihen, että ryskäsin (minulle tuntemattomien) mökkinaapureiden rapujuhliin pensaiden läpi. Ei siinäkään vielä niin kauheasti mitään, mutta olin tullut saunasta, enkä ollut harjannut hiuksiani, saatika meikannut, saatika vaihtanut mökkiverkkareitani pois.. Ottivat sentään vastaan ja kossuakin tarjosivat, ja laulettiin Miljoona miljoona miljoona ruusua. *Janosch

ruusu.gif